ماساژ فور هند

به ماساژی گفته میشود که دو ماسور همزمان روی یک فرد ماساژ انجام میدهند و اغلب از حرکات ریتمیک و هماهنگ استفاده میکنند و در این ماساژ بدن مراجعه کننده برای ماسورها مثل یک بوم نقاشی میماند که آنها هنر خارق العاده از خودشان را دونفره بر روی بدن شخص بجای میزارند که این تجربه لوکس سالها فراموش نشدنی خواهد کرد.

ماساژ فورهند

وقتیکه چهار دست به بدن شما برخورد میکند ذهن شما واکنش متفاوتی نشان خواهد داد. در ابتدا ممکن است خود را در تلاش برای ردیابی ماسورها بیابید جایی که هرکدام هستند و یا هریک از آنها چه کاری رو انجام می دهند و تلاش کنید همه آنها را به ترتیب بسیار منطقی در ذهن خود نگه دارید،اما خیلی سریع مغز شما متوجه میشود که چه کسی چکاری انجام میدهد و کنترل را رها میکند .

ماساژ فورهند

این ماساژ یک روش درمانی قدرتمند برای هرکسی است که به سختی میتواند ذهن خود را رها کند و یا حتی افرادی که تحت افسردگی و تنش زیاد و اضطراب بالایی هستند افرادیکه بی توقف فکر میکنند بطوریکه حتی در خواب نیز مغزشان درحال فکر کردن است و نمیتوانند خود را رها کنند.

قدرت ریلکسی این ماساژ را دست کم نگیرید.

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در skype
رزرو نوبت ماساژ
لوگو پرگار وب
طراحی سایت و سئو سایت توسط پرگار وب

باریخت مرجع زیبایی و سلامت بانوان ایران است. برای مشاهده انواع روتین پوستی و همچنین مشاهده بهترین سالن ها و مراکز زیبایی و همچنین مطالب آموزشی زیبایی و آرایشی و بهداشتی به باریخت مراجعه کنید.

باز کردن چت
رزرو نوبت
سلام.
سوالی دارید؟ قصد رزرو نوبت دارید؟